Doubleclick

Doubleclick, oddział Google, jest jednym z największych serwisów reklamowych w Internecie. Jej misją jest pomoc klientom w zarządzaniu i optymalizacji reklamy w sieci. DoubleClick rozpoczął swoją działalność jako grupa przedsiębiorców skupionych na stworzeniu lepszego sposobu na dotarcie do konsumentów w Internecie. Ta wizja doprowadziła do stworzenia nowego typu serwera reklamowego (technologii, która serwuje reklamy cyfrowe), który obejmował licytację w czasie rzeczywistym i możliwości sprzedaży bezpośredniej. Dziś Bid Manager przeprowadza ponad bilion aukcji reklamowych każdego roku w imieniu tysięcy reklamodawców na całym świecie, którzy korzystają z naszej platformy do zakupu mediów od wydawców z całego świata.

DoubleClick Ad Exchange został uruchomiony jako otwarty rynek reklamy cyfrowej, gdzie kupujący i sprzedający mogą się spotkać i zakupić zasoby w oparciu o technologię wymiany ofert w czasie rzeczywistym opracowaną przez DoubleClick Bid Manager. Rynek obejmuje dostęp do zasobów premium w kanałach display, mobile, wideo, społecznościowych i wideo; programmatic.

Ludzie szukający informacji w sieci często najpierw wyszukują produkty w Google, zanim jeszcze pomyślą, aby zajrzeć na stronę internetową firmy. Jeśli znajdą stronę tej firmy, zanim znajdą Twoją, przegrasz. To dlatego ponad połowa konsumentów twierdzi, że ufa wyszukiwarkom takim jak Google i Bing, aby dostarczały najlepsze wyniki – nawet w stosunku do ich ulubionych marek. To również dlatego firmy zatrudniające ponad 100 pracowników wydają średnio 2 000 dolarów miesięcznie na płatne reklamy w wyszukiwarkach.

Na co te firmy przeznaczają swoje pieniądze? Duże marki wiedzą, że muszą być na szczycie listy, gdy ktoś wyszukuje ich produkt lub usługę. To dlatego Doubleclick jest tak popularny.